2 lutego 2015

KONKURS

Blog naszej cukierni działa już pół roku i właśnie przekroczyliśmy magiczne 10.000 indywidualnych odwiedzin bloga. Dziękujemy tym wszystkim którzy zaglądają tu regularnie, jak i tym którzy dopiero zapoznają się z naszą stroną i bogatą ofertą tortów.
Z tej okazji chcielibyśmy zaprosić Was do wzięcia udziału w konkursie, gdzie do wygrania będą nasze smaczne i piękne torty, które wykonają nasi zdolni cukiernicy.



Co trzeba zrobić aby wziąć udział w konkursie?

1. Aby wziąć udział w konkursie trzeba zamieścić komentarz na dole pod tym postem (komentarze zostawione pod innymi postami nie będą brane pod uwagę).
W komentarzu prosimy o podanie linku do jednego z naszych tortów zamieszczonych na blogu www.jarzebinski.blogspot.com, który najbardziej Wam się spodobał i przypadł go gustu. Pod linkiem prosimy o krótkie uzasadnienie dlaczego wybraliście akurat ten tort.
Prosimy również o podanie imienia i nazwiska w komentarzu.

2. Jedna osoba może zostawić tylko jeden komentarz. W przypadku gdy ta sama osoba zostawi więcej niż jeden komentarz, pod uwagę będzie brany tylko ten napisany jako pierwszy (pozostałe nie zostaną opublikowane).

3. W celu uniknięcia spamu, komentarze będą publikowane po zatwierdzeniu (najpóźniej w ciągu 24 godzin od ich napisania).

4. Konkurs rozpoczyna się z dniem dzisiejszym, tj. 2.02.2015r., a kończy się dnia 22.02.2015r. o północy.

5. Z pośród komentarzy wybierzemy trzy osoby, które naszym zdaniem najbardziej ciekawie i pomysłowo uzasadniły swój wybór. Zwycięzców ogłosimy na blogu dnia 24.02.2015r.


No i czas na nagrody!!!

Trzy zwycięskie osoby otrzymają od nas tort, w dowolnie wybranym przez siebie smaku i z dowolną dekoracją, o wadze 2 kg (tort będzie okrągły).
Tort po wcześniejszym zamówieniu, zwycięscy osobiście odbiorą w jednym z naszych firmowych punktów, bądź punktów do których dowozimy nasze wyroby. Na odbiór tortu, zwycięzcy będą mieli czas do dnia 31.03.2015r.


Życzymy powodzenia!
Piekarnia i Cukiernia B&J Jarzębińscy

29 komentarzy:

  1. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/11/myszka-mini.html. Najbardziej podoba nam się ten tort ponieważ moja córeczka Zosia bardzo uwielbia Myszkę Mini i cały pokój ma w niej. Bardzo by było nam miło jak byśmy wygrali:) Alicja Czapiewska

    OdpowiedzUsuń
  2. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/09/z-rozami.html
    Mi najbardziej podobają się torty z różami, a w szczególności ten z linku powyżej. Piękne i delikatne kolory. Pozdrawiam Aldona Jasińska

    OdpowiedzUsuń
  3. http://jarzebinski.blokspot.com/2014/11/myszka-mini.html.
    Przecudny torcik dla maluszka,cudnie kolorowy, bajeczny i równie smaczny.Myszka Miki zawsze będzie ulubienicą dzieci jest wyjątkowa.Właśnie zbliża się najpiękniejsza chwila w naszej rodzinie roczek wnusia i fajnie by było świętować razem z Myszką Miki.Buziaki dla cukiernika za tak piękne dzieło :) Pozdrawiam Jolanta Gryszpanowicz

    OdpowiedzUsuń
  4. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/bolek-i-lolek.html
    Bolek i Lolek bo to moi bohaterowie z dzieciństwa.
    Adam Wroński

    OdpowiedzUsuń
  5. http://jarzebinski.blogspot.com/search/label/Kraina%20Lodu

    No cóż...ciężko było dokonać wyboru z tylu ciekawych realizacji. To zdumiewające ile pomysłów mają Państwo na sprawienie słodkiej przyjemności swoim klientom :) Uwagę przykuwa staranność wykonania tortów i bogaty wybór wzorów, są tematyczne, okazjonalne, biznesowe, z przymrużeniem oka, dla najmłodszych, dla tych starszych i wiele innych - jest z czego wybierać!
    Najbardziej jednak moją uwagę przykuł tort rodem z...Krainy Lodu :) Niesamowita dokładność detali każdej z animowanych postaci oraz godne pochwały podążanie za trendami Cukierni Jarzębiński. Dzieci zwariowały na punkcie Krainy Lodu i dzięki Państwa Cukierni rodzice mogą swoim pociechom sprawić taką słodką, urodzinową niespodziankę.
    Gratuluję pomysłowości i dobrego marketingu oraz przepysznych wyrobów, które zawsze polecam!
    Bernadeta Kleinszmidt

    OdpowiedzUsuń
  6. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/kasztanek.html
    Ja wybrałam tort w ksztalcie kasztank, bo co tu dużo mówić, UWIELBIAM wszelkie słodkości :)
    Magda Płotkowska

    OdpowiedzUsuń
  7. http://jarzebinski.blogspot.com/2015/01/piesek.html
    Mi najbardziej spodobał się słodziutki piesek z różową kokardką. Jest on przecudowny, wspaniale wykonany i aż trudno uwierzyć, że to tort!!!!
    Ogromne uznanie dla Cukierników.!!!!!!!
    Edyta Starkowska

    OdpowiedzUsuń
  8. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/dla-fotografa.html

    Tort dla Pana fotografa jest moim ulubieńcem,
    Na samo wspomnienie ile go zjadłam pokrywam się rumieńcem.
    Mój facet był jego dekoracją zachwycony,
    Może za jego sprawą awansuję na stanowisko żony?
    Panowie cukiernicy swą fantazją się wykazali,
    Chyba nie muszę mówić jacy są wspaniali?!
    Malutki aparat wyglądał zupełnie jak ten profesjonalny,
    Wciąż z uśmiechem czekałam na flesz- taki był realny...
    Tort ten wciąż wywołuje u nas miłe wspomnienia,
    Dlatego przesyłam wyrazy uznania i pozdrowienia!

    Emilia Maciaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  9. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/10/dla-cukiernika.html
    Ja tam lubię się śmiać, a najbardziej rozbawił mnie właśnie ten tort zrobiony przez cukiernika dla cukiernika, a w szczególności śmieszne są te włoski na brzuchu. Gratuluję pomysłowości i poczucia humoru.
    Pozdrawiam
    Aneta Jabłoń

    OdpowiedzUsuń
  10. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/reksio.html
    Wybrałem Reksio, bo tak go lubie, że nawet mój pies tak sie nazywa
    Dawid Kowalik

    OdpowiedzUsuń
  11. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/10/zoty-m.html

    A ja wybrałam tort w kształcie m&m, bo po prostu kocham te cukierki i kocham Wasze torty, które są wspaniałe i cudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam wspaniałych cukierników!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ewa Troka

    OdpowiedzUsuń
  12. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/10/z-rozami.html
    Wybrałam piękny tort z różami, bo miałam okazję widzieć go na własne oczy i co najważniejsze jadłam go!!! Był wspaniały (przyznaję się, że zjadłam aż 3 porcje).
    Pozdrawiam Edyta Karska

    OdpowiedzUsuń
  13. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/08/ahoj-piraci.html Wybrałam tort ze statkiem pirackim, bo mój synek bardzo lubi bawić się w piratów i wiem, że taki tort sprawiłby mu najwięcej radości. Daria Jereczek

    OdpowiedzUsuń
  14. http://jarzebinski.blogspot.com/2015/02/dla-niej-i-dla-niego.html
    Nie było łatwo ale mój wybór stawiam na to cudo ! Napisze szczerze iz swoj wybór uzasadniam czystym egoizmem :) Zbliza sie rocznica mojego ślubu wiec taki torcik zaserwowałabym mężowi jako niebanalny wstęp do wieczoru...........Juz widze jego wielkie oczy ;) Na pewno postawiłabym na smak teramisu poniewaz w waszym wykonaniu jest to mistrzostwo swiata.Oboje z mężem uwielbiamy ten smak i mozemy sie nim delektowac bez konca !!! Podoba mi sie takze tekst na tym torcie no cóż idealny przekaz dla ukochanego -czego chciec wiecej :) :) :)
    Kasia Dymek

    OdpowiedzUsuń
  15. http://jarzebinski.blogspot.com/2015/01/dora.html
    Wybrałam tort z dorą wielki szacunek dla cukiernika wykonanie perfekcyjne te wszystkie szczegóły na medal poprostu piekne i smaczne torty !!! Judyta Budek

    OdpowiedzUsuń
  16. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/tir.html
    Nie mogło być inaczej, jak tylko tort w kształcie tira. Tort jest genialny, wiem bo sam jeżdżę tirem.
    Piotr Rolecki

    OdpowiedzUsuń
  17. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/08/dla-wedkarza.html

    Najciekawszym wzorem jest dla mnie Wędkarz :)
    Mam zapalonego wędkarza w domu i byłby to dla niego prezent - strzał w dziesiątkę!
    Nie mogę uwierzyć, że jest to ręczna robota dekoratora...medal dla osoby, która to wykonała! Te detale i kolorystyka, po prostu powalające!
    Dziękuję za podsunięcie pomysłu na zbliżające się urodziny dla mojego wędkarza, już widzę uśmiech na jego twarzy :)) a jakie rybki potem będzie przynosił do domu! :)
    Pozdrawiam cały skład Cukierni Jarzębiński
    Anna Kuleta

    OdpowiedzUsuń
  18. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/tir.html

    Oczy przecieram ze zdziwienia oglądając Państwa realizacje! Trudno wskazać ten najpiękniejszy tort...
    Jednak najbardziej podobają mi się torty z pojazdami. Wyglądają tak realnie, że na jednej z imprez urodzinowych pomyślałam, że na torcie stoi prawdziwa zabawka-autko! No i taki pyszny ten tort, że można było się zatracić :))
    Dla przykładu takiego majstersztyku wskazałam link do stuningowanego tira.
    Aż korci żeby odpalić tę maszynę :)
    Ogromne wyrazy uznania dla Cukierni Piekarni Jarzębiński i brawa dla dekoratorów!!!

    Pozdrawiam
    Mirosława Chwarzyńska

    OdpowiedzUsuń
  19. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/myszka-miki.html

    Wszystkie torty od Państwa są przepiękne i dopracowane, więc wybór był ogromnie trudny. Wybrałam jednak tort z Myszką Miki bo to jedna z moich ulubionych postaci.

    Agnieszka Zaborowska

    OdpowiedzUsuń
  20. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/08/dla-masazysty-i-nie-tylko.html
    Bo mój mąż to cudowny masażysta :)
    Pozdrawiam
    Edyta Karsińska

    OdpowiedzUsuń
  21. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/09/z-rozami.html

    Ja to wolałabym wybierać wśród smaków, nie wzorów :-)
    Zajadam się Państwa smakołykami na co dzień i od święta....każda okazja jest dobra!
    Na szczęście prowadzę aktywny tryb życia, więc mogę często do Państwa zaglądać :-)
    Zdecydowanie najbardziej zapadł mi w pamięci tort weselny z różami, który wskazałam.
    Piękny, klasyczny, subtelny i te kwiaty, jak prawdziwe...idealny prezent dla każdego.

    Chyba się skuszę i zrobię sobie samej niespodziankę na Dzień Kobiet! :-) :-)

    Pozdrawiam i życzę samych słodkich chwil.
    Agnieszka Zagdan

    OdpowiedzUsuń
  22. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/11/woz-strazacki.html
    Moje uzasadnienie jest proste - wóz strażacki ze strażakiem Samem, mój 2,5 letni synek nie wyobraża sobie dnia bez Strażaka Sama, po powrocie ze żłobka o 16.20 na kanale z rybką leci Strażak Sam, potem byle nie za długo włączamy mu bajki tylko z tą postacią, znamy już repertuar tej bajki od roku 1989 i jesteśmy pod wrażeniem ewolucji na przełomie tylu lat. Oglądaliśmy też Sama po angielsku i francusku (dziwnie było hihi). Oprócz tego synuś śpi w pajacyku Strażak Sam, a w domu ciągle słychać syrenę z zabawkowego wozu strażackiego. Ponadto kiedyś w aptece jak zobaczył gaśnicę na ścianie przy drzwiach to chciał ją zabrać, bo mamuś pali się, pali...wołał na całe gardło ;) Stąd mój wybór, takie cudeńko w Państwa wykonaniu sprawiłoby mu ogromną radość i wielki uśmiech.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę aby Państwa smakołyki nigdy się nie kończyły - Iwona Klamann

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się Państwa tort, który został przedstawiony na forum jako pierwszy czyli Czapka Absolwenta
    http://jarzebinski.blogspot.com/2014/07/czapka-absolwenta.html
    Absolwentem jestem już od dawna a Państwo osiągając 10000 unikalnych wizyt także zasłużyli na ten zaszczytny tytuł, Pozdrawiam, Karol Klamann

    OdpowiedzUsuń
  24. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/kasztanek.html

    Uwielbiam Kasztanki, dlatego wybór był dla mnie banalnie prosty! :)
    Otwieram paczkę tych cukierków, a po chwili w zastraszająco szybkim tempie wszystkie znikają...czy to jakieś czary-mary?
    Moja Partnerka za nimi nie przepada, więc taki tort - Kasztanek mógłbym spokojnie sam skonsumować, bez niczyjej pomocy...sam...sam...sam! :):):)

    Pozdrawiam wszystkich kasztankowych pasjonatów :)

    Krzysztof Kleinszmidt

    OdpowiedzUsuń
  25. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/10/ksiezniczki.html
    Cukiernia Jarzębiński przygotowuje wspaniałe słodkości na każdą okazję. Tworzy pyszne torty z wyszukanymi pomysłami, dlatego trudno się zdecydować, który tort jest najpiękniejszy gdy wszystkie są piękne. Zdecydowałam się na ten tort ponieważ podobny tort miałam na urodzinki córeczki był pyszny. Wszyscy chwalili, zachwycali się smakiem i dekoracją. Cukiernia i piekarnia Jarzębińscy to po prostu smak i tradycja.
    Anita Joskowska

    OdpowiedzUsuń
  26. Stefan Ufniarz18 lutego 2015 14:40

    Dzień Dobry Państwu serdecznie,
    Najbardziej podoba mi się ciacho z autobusem http://jarzebinski.blogspot.com/2014/12/autobus.html
    Choć nie jestem na emeryturze to renta też jest fajna jako napis na wyświetlaczu. Oglądając tego MAN-a patrzę i myślę sobie - malowany jak u mnie w Gdańsku - a na 2 zdjęciu napis ZKM i wszystko stało się jasne. Gród Neptuna pozdrawia serdecznie Kościerzynę oraz w szczególności wszystkich cukierników.
    Stefan Ufniarz

    OdpowiedzUsuń
  27. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/10/pingwiny-z-madagaskaru.html To jest wymarzony tort mojego synka. Jest wielkim fanem Pingwinów z Madagaskaru, a że urodzinki ma akurat 28 lutego, wygrany torcik byłby wspaniałym uzupełnieniem przyjęcia. Pozdrawiam
    Grabiec Karolina

    OdpowiedzUsuń
  28. http://jarzebinski.blogspot.com/2014/08/dla-wedkarza.html - To idealny tort dla mojego męża,
    zapalonego wędkarza, który godzinami dla przyjemności mógłby przesiadywać nad własnym stawem łowiąc rybki i który 6 marca obchodzić będzie 60 lat. Na ten piękny jubileusz zamówiłam już u Państwa pyszny tort babuni, ale za względu na kameralną uroczystość rodzinną zdecydowałyśmy się wraz z córką na mniejszy tort okrągły ze złotą rybką i wędkarzem na haczyku dla humoru. Może tort zamówiony okaże się prezentem i nagrodą w konkursie.
    Pozdrawiam Państwa Bardzo Serdecznie życząc wielu kolejnych lat sukcesów, aby moje wnuki mogły również korzystać ze słodkości przygotowywanych w Państwa cukierni. Renata Klamann

    OdpowiedzUsuń
  29. Droga Cukiernio Jarzębiński

    Myślę, że mnóstwo pochwał do Państwa spływa i zupełnie się z nimi zgadzam, bo jadam Państwa smakołyki oraz pieczywo i produkty są naprawdę godne polecenia!
    Jeśli natomiast chodzi o kwestie wizualne to jakoś zawsze odchodzą u mnie na drugi plan...taki ze mnie łasuch :) Za to moja ukochana żona bardzo rozpływa się na widok pięknych dekoracji.

    Dlatego idealnym połączeniem byłby dla nas ten oto piękny tort z Państwa realizacji:

    http://jarzebinski.blogspot.com/2014/09/z-rozami.html

    ...a ja zadecydowałbym, że smak byłby tiramisu...mój ulubiony :)

    Takim oto sposobem nasza para byłaby wniebowzięta np. z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet - żona najadłaby się samym patrzeniem na przepiękną dekorację, a ja oblizywałbym palce o smaku tiramisu...mmmm :)

    Pozdrawiam
    Mariusz Zagdan

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...